BBX Consult

Tarife

Tarife Resurse Umane

  • Intocmirea dosarelor de personal, inclusiv transmiterea CIM in Revisal si Reges 75 lei/salariat

    Tariful include cerere de angajare, redactare CIM-consiliere cod COR, salariu, consimtamant protectia datelor cu caracter personal, fisa postului, transmitere Revisal si Reges, alte documente solicitate de legislatia in vigoare, etc. (Dosar complet)

  • Obtinere parola Reges/Registru zilieri 100 lei
  • Intocmirea actelor aditionale incepand de la 35 lei / lucrare

    de modificare a clauzelor contractelor individuale de munca si transmiterea acestora in Revisal si Reges

  • Intocmirea deciziilor de suspendare 35 lei / lucrare

    si de incetare a contractelor individuale de munca

  • Intocmirea adeverintelor de vechime incepand de la 50 lei/adeverinta
  • Intocmirea fiselor de post personalizate pentru fiecare salariat 50 lei / fisa de post

    fisa de post este adaptata responsabilitatilor reale ale angajatului

  • Intocmirea Regulamentului Intern 400 lei
  • Intocmire Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate 1000 lei

    Intocmirea CCM include si redactarea tutror actelor necesare depunerii la ITM Constanta

  • Consiliere pentru evaluarea periodica a salariatilor 50 lei / salariat
  • Auditul dosarelor de personal 75 lei /salariat

    Verificarea dosarelor de personal si a corectitudinii documentelor care au legatura cu raporturile de munca, generarea unui raport cu privire la situatia constatata, propunerea unui plan de masuri pentru remedierea deficientelor

  • Reprezentare la controalele abilitate ale Ministerului Muncii 150 lei / ora
  • Intocmire pontaj lunar conform cerintelor legale 50 lei / lucrare
  • Abonamente lunare incepand cu 50 lei/salariat

    negociabil in functie de numarul de salariati (abonamentul include si reprezentarea in fata organelor de control)

  • Consiliere legislatia muncii 150 lei/ora
Vezi detalii >>

Tarife Servicii Imigrari

  • Intocmire dosar in vedere obtinerii avizului de munca pentru cetatenii nonEU 150 euro/dosar

    Tariful include redactarea tuturor documentelor, obtinerea cerificatului constatator, obtinerea adeverintei de la AJOFM. Dosarul nu include obtinerea cazierului judiciar, a certificatului de atestare fiscala, traducerea si legalizarea cazierului persoanei, taxa obtinere aviz de munca (Dosar complet)

  • Intocmire documentatie obtinere permis de sedere 100 euro/persoana
  • Obtinere certificat constatator 100 lei
  • Depunere documentatie la AJOFM in vederea obtinerii adeverintei necesara la IGI 150 lei
  • Consiliere legislatia muncii 150 lei/ora

Tarife Infiintari Firme

  • Infiintare SRL - asociat unic persoana fizica cetatean roman 500 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxa procura notariala

  • Infiintare SRL - asociat unic/asociati persoana/e fizica/e cetatean/i strain/i 1000 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxe notariale

  • Infiintare SRL 2 sau mai multi asociati persoane fizice 750 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxa procura notariala

  • Infiintare SRL asociati persoane juridice 1000 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxa procura notariala

  • Infiintare PFA, II, IF 300 lei
  • Infiintare cooperativa agricola 3000 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxa avocat autentificare statut

  • Infiintare societate cooperativa 3000 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxe notariale

  • Rezervare denumire firma 100 lei
  • Majorare capital social 500 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC

  • Cesiune parti sociale asociati cetateni romani 500 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC

  • Cesiune parti sociale asociati cetateni starini 1000 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + taxe notariale

  • Modificare sediu social 500 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC

  • Modificare administrator 500 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC

  • Completare obiect secundar de activitate si autorizare 500 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC

  • Deschidere/inchidere punct de lucru 300 lei
  • Lichidare/radiere firma (2 etape) 600 lei

    *onorariu nu include taxele solicitate de ONRC + bilanturi de lichidare

  • Obtinere certificat constatator detaliat 100 lei
  • Obtinere certificat informatii 50 lei

Alte Lucrari

  • Intocmire contract simplu 350 lei
  • Intocmire contract complex 750 lei
  • Intocmiri notificari/somatii de plata 300 lei
Call Now Button